Ik ben
Iris Posthouwer

Ik ben Iris. Ik leer mensen in organisaties soepeler overtuigen en beïnvloeden. Niet door te manipuleren, of door zichzelf op te pompen,
maar juist door ontspanning. Met minder energie, en minder gedoe.

Ik ga aan als het ongemakkelijk wordt. Als je een plan hebt waar iedereen tegen is bijvoorbeeld. Als er fel weerwoord komt. Als die collega iets doet dat niet lekker valt. Als er een ongepaste grap wordt gemaakt. Als je even geen tekst hebt.

Mijn missie is:
ongemakkelijke gesprekken gemakkelijker maken.

 

Daar schreef ik twee boeken over, en ik geef er trainingen en lezingen over, voor een bonte verzameling aan opdrachtgevers.

De kijkjes in al die keukens, deelnemers vaardiger en leniger zien worden,
de energie van een groep of een zaal:

ik kan me werkelijk geen leuker vak voorstellen.

Ik ben
Iris Posthouwer

Ik leer professionals soepeler overtuigen en beïnvloeden. Niet door te manipuleren, of door zichzelf op te pompen, maar juist door ontspanning. Zodat het minder energie kost, voor alle betrokkenen.

Ik train en spreek voor uiteenlopende opdrachtgevers:
van recruiters tot artsen, van advocaten tot HR-adviseurs, van pensioenfondsen tot goede doelen.

De kijkjes in al die keukens, cursisten iets leren
wat ze daadwerkelijk helpt
-ik kan me geen leuker vak voorstellen.

TRANSPLANTATIE STICHTING – “Volledige passie voor het vak. Brengt de stof op een leerzame manier met de nodige humor.”
MINISTERIE VAN DEFENSIE  – “Je maakt veilig leren mogelijk. Ik durf in jouw training op m’n bek te gaan.”
ABN AMRO – “Persoonlijk, luchtig/grappig, concreet, voelt groep goed aan, ontspannen.”
NEWCRAFT – “Totaal vernieuwend met wat ik tot nu toe heb gehad aan trainingen en voor het eerst ook direct toepasbaar.”
HEMA  – “Kan lekker scherp uit de hoek komen. Geen ’traditionele’ trainer!’
WILLIS TOWERS WATSON – “Ik loop al heel wat jaren mee als presentator, maar heb echt veel geleerd.”
DONATIECOORDINATOREN –  “Ik ben echt enthousiast over Iris’ manier van trainen. We zijn toch een groep met al de nodige skills.”